sobota, 14 kwietnia 2012

Ala pisze bloga!

Katastrofa! :)
Już od jakiegoś czasu nosiłam się z takim zamiarem. Chcę osiągnąć kolejny poziom wyżycia artystycznego, tym razem na gruncie literackim(?).

Głównie będę pisać o tym co w PACE piszczy.
Takie zakulisowe ploteczki, kto z kim i dlaczego oraz za co znowu Karolina mnie bije ;)

Dowiecie się jak idą przygotowania do 28. PAKI. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze uwielbiałam making ofy. W internecie pojawiało się info o nowym teledysku a ja pierwsze co wklepywałam w wyszukiwarkę to "the making of ... video".

Ale zanim napiszę coś konkretnego chciałabym abyście zwrócili uwagę na ten gustowny szablon bloga, który własnoręcznie przygotowałam. Po lewej stronie mamy (uwaga Panowie!) kolor nude, utrzymujący się na topie już kolejny sezon oraz absolutny hit tej wiosny - miętowy po prawicy.
Więc jeśli merytorycznie nie będzie szałowo, to będzie chociaż trendy! :)

Postaram się w każdym poście dodać jakieś zdjęcie - jako że od fotografowania zaczęła się moja przygoda z PAKĄ.

Bohaterką Zdjęcia Dnia jest Joanna Kołaczkowska z jakże bajeranckim tłem ;)
Pstryknięte 5 czerwca 2011. W Rotundzie, a jakże!

Ktoś pamięta jaki program wtedy grali? :)

PS:
Hrabi przygotowali Wieczór Galowy tegorocznej PAKI (29 kwietnia, Kijów Centrum), więc będzie się działo!

5 komentarzy:

  1. ! byłam wtedy:D
    oczywiście, że savoir-vivre (czy jak to się pisze;p)

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo!
    odpowiedź poprawna, pisownia bezbłędna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaiste, gustowne w formie i ciekawe w treści :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie sawruwrar wiwre? Podoba mi się jasna ostryga sialaAla z lewej

    OdpowiedzUsuń