środa, 5 września 2012

Polska Akademia Kabaretu

PAK jest zmaterializowanym pomysłem, który od jakiegoś czasu kiełkował w głowie Karoliny K. Mój mentor branży eventowej - specjalność: kabaret, wykazał się bezgranicznym wręcz zaufaniem powierzając mi go we władanie. Mam nadzieję dzielić się tutaj z Wami moimi przemyśleniami na jego temat, relacjami z warsztatów i rozpływać się nad postępami Studentów :-)

Dosłownie przed momentem wywiesiłam na stronie PAKI news z informacją o zapisach. Bardzo dużo osób już wcześniej zdążyło wypytać o szczegóły - taki Wasz entuzjazm daje solidnego kopa do działania :-) (nie tylko w wypadku tego projektu!). PAKA i Agencja Antrakt są wniebowzięte!

Ubiegłoroczni Studenci okazali się być aż nadspodziewanie pracowitymi ludźmi - nie chcieli słuchać, oni chcieli działać! A premiera przez nich przygotowana była świetna od początku do końca (do końca występu, moje przemówienie przemilczę :-). Jerzyk włożył całe swoje serce i słownik języka polskiego w reżyserię Kabaretonu Obronnego. W tym roku będzie czuwać nad pracą starej grupy, natomiast nowych Studentów przypilnuje Abelard. Zderzenie tych dwóch pokazów - to dopiero będzie coś! Już przebieram niespokojnie nóżkami do pierwszych zajęć...

Jest entuzjazm uczestników, jest entuzjazm organizatorów. "A co z wykładowcami?" zapytacie.
Tomek, Karol, Adam i inni... Kiedy tylko usłyszeli w jakiej sprawie dzwonię, nie czekali aż podam szczegóły - od razu powiedzieli No pewnie, że poprowadzimy zajęcia! Bardzo chętnie! I za każdym razem przy takiej odpowiedzi lewitowałam ze szczęścia. Jak się okazuje - są jeszcze strefy na tym świecie nienadgryzione przez komercję, w których liczy się idea. I jak tu nie kochać tych śmiesznych istot? :-)

Może w tym roku podepnę się pod zajęcia I roku? W ubiegłym roku tego nie zrobiłam i później bardzo żałowałam... Kto wie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz